- Pagina principală
- Reclamații
Reclamații
- Produsul reclamat care are defect sau este incompatibil cu comanda trebuie trimis împreună cu formularul de reclamație completat sau, dacă defectul produsului nu necesită expedierea lui, trimiteți o fotografie a defectului împreună cu descrierea lui la retur@bolf.ro.
- Puteti expedia produsul reclamat prin intermediul firmelor de curierat
- Detalii și instrucțiuni:
- În cazul expedierii pe cont propriu, pachetul trebuie trimis la adresa:
- CzechLogistic – BOLF
Intravilan Arad, DN69 FN
VGP PARK (depozit FAN Courier)
310059 Arad
Tel. 0040 357 630 003
notă: www.bolf.ro - Formularul reclamației versiunea PDF
- Formularul reclamației versiunea JPG
- Dacă nu aveți o imprimantă Dvs puteți atașa formularul scris de mână indicând:
- loghinul tău din magazin și numărul comenzii
- numele, familia și telefon de contact
- adresa completă pentru expedierea de retur
- nr contului și datele pentru transfer a clientului
- motivul reclamației sau descrierea defectului
- MARFA EXPEDIATĂ TREBUIE ÎMPACHETATĂ CU ATENȚIE PENTRU A PROTEJA DE DETERIORĂRI ÎN TIMPUL TRANSPORTĂRII
- În cazul Reclamației cheltuielile suportate de Client vor fi returnate de magazinul Bolf.ro în contul bancar al Clientului în termen de pâna la 14 zile.
- Reclamația va fi analizată în termen de 14 zile de la data primirii acesteia și veți fi informat despre rezultatul acesteia.
- Dacă vor apărea oricare probleme, la primirea coletului vă vom contacta prin e-mail sau telefon.
- Pentru a obține informație despre reclamație te rugăm să contactezi Biroul Serviciul Clienți la tel. +40 357 630 003