Reclamații

  • Produsul reclamat care are defect sau este incompatibil cu comanda trebuie trimis împreună cu formularul de reclamație completat sau, dacă defectul produsului nu necesită expedierea lui, trimiteți o fotografie a defectului împreună cu descrierea lui la retur@bolf.ro.
  • Puteti expedia produsul reclamat prin intermediul firmelor de curierat
  • Detalii și instrucțiuni:
  • În cazul expedierii pe cont propriu, pachetul trebuie trimis la adresa:
  • Bolf.ro / Coletăria.ro
    Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A
    030167 Bucuresticu notă:
    www.bolf.ro
  • Formularul reclamației versiunea PDF
  • Formularul reclamației versiunea JPG
  • Dacă nu aveți o imprimantă Dvs puteți atașa formularul scris de mână indicând:
    • loghinul tău din magazin și numărul comenzii
    • numele, familia și telefon de contact
    • adresa completă pentru expedierea de retur
    • nr contului și datele pentru transfer a clientului
    • motivul reclamației sau descrierea defectului
  • MARFA EXPEDIATĂ TREBUIE ÎMPACHETATĂ CU ATENȚIE PENTRU A PROTEJA DE DETERIORĂRI ÎN TIMPUL TRANSPORTĂRII
  • Banii sunt returnați în contul bancar al Clientul
  • La primirea coletului cu atașamentele menționate mai sus reclamația va fi procesată în termen de până la 14 zile și veți fi informat de rezultatul acesteia.
  • Dacă vor apărea oricare probleme, la primirea coletului vă vom contacta prin e-mail sau telefon.
  • Expedierea produsului către client se efectuează prin intermediul firmei de curierat DPD.
  • Pentru a obține informație despre reclamație te rugăm să contactezi Biroul Serviciul Clienți la tel. +40 357 630 003
pixel