Reclamații

  • Produsul reclamat care are defect sau este incompatibil cu comanda trebuie trimis împreună cu formularul de reclamație completat sau, dacă defectul produsului nu necesită expedierea lui, trimiteți o fotografie a defectului împreună cu descrierea lui la retur@bolf.ro.
  • Puteti expedia produsul reclamat prin intermediul firmelor de curierat
  • Detalii și instrucțiuni:
  • În cazul expedierii pe cont propriu, pachetul trebuie trimis la adresa:
  • CzechLogistic – BOLF
    Arad - Parc Industrial UTA 2 , hala A
    Strada Ovidiu FN (DPD DEPO)
    310001 Arad
    Tel. 0040 357 630 003
    notă: www.bolf.ro
  • Formularul reclamației versiunea PDF
  • Formularul reclamației versiunea JPG
  • Dacă nu aveți o imprimantă Dvs puteți atașa formularul scris de mână indicând:
    • loghinul tău din magazin și numărul comenzii
    • numele, familia și telefon de contact
    • adresa completă pentru expedierea de retur
    • nr contului și datele pentru transfer a clientului
    • motivul reclamației sau descrierea defectului
  • MARFA EXPEDIATĂ TREBUIE ÎMPACHETATĂ CU ATENȚIE PENTRU A PROTEJA DE DETERIORĂRI ÎN TIMPUL TRANSPORTĂRII
  • În cazul Reclamației cheltuielile suportate de Client vor fi returnate de magazinul Bolf.ro în contul bancar al Clientului în termen de pâna la 14 zile lucrătoare.
  • La primirea coletului cu atașamentele menționate mai sus reclamația va fi procesată în termen de până la 14 zile și veți fi informat de rezultatul acesteia.
  • Dacă vor apărea oricare probleme, la primirea coletului vă vom contacta prin e-mail sau telefon.
  • Pentru a obține informație despre reclamație te rugăm să contactezi Biroul Serviciul Clienți la tel. +40 357 630 003
pixel