Întrebări frecvente

Înainte de comandă

  • Este posibilă plasarea comenzii prin e-mail și prin telefon?
  • Comenzile sunt acceptate deasemenea atât prin telefon cât și e-mail . Comenzile plasate sunt trimise doar la livrare( costul livrării este 20 zl) și nu se aplică pentru promoțiile în curs de desfășurare în magazin sau alte reduceri. Comenzile pot fi plasate la numărul de telefon: 68 888 03 33 sau la adresa de e-mail: sklep@denley.pl.
  • ste posibil de plasat o comandă fără a crea un cont?
  • Da. Comanda poate fi plasată fără a crea un cont și logare în magazin. După introducerea produselor în coș trecând la etapa Date pentru expediere selectează opțiune,,COMANDĂ FĂRĂ ÎNREGISTRARE" Însă te încurajăm să-ți creezi un cont. Crearea contului în magazin va permite să salvați istoricul achizițiilor Clientului și vă permite să posedați Cardul Clientului.
  • Cum să verifici dacă un anumit produs este disponibil?
  • Fiecare produs pe site-ul nostru are informația despre disponibilitate și timpul aproximativ pentru realizarea acestuia.
  • Pot conta pe o reducere, sau alte bonusuri atunci când cumpăr de pe site?
  • Toate promoțiile și reducerile valabile pot fi găsite în secțiunea Promoții. Zilele de expediere gratuită sunt ciclic organizate. În magazin deasemenea există reduceri de prag, pe care sistemul din magazin le percepe automat . Pentru a fi la curent cu toate promoțiile, știrile și noutățile speciale vă recomandăm să vă înscrieți la newsletter-ul magazinului nostru.
  • Din ce material sunt confecționate produsele?
  • Materialele din care sunt confecționate produsele sunt prezentate în descrierea articolelor oferite de noi.
  • De unde vin hainele și produsele în magazinul www.bolf.ro?
  • Hainele și colecția noastră sunt confecționate în mod special la comandă noastră de la producători și distribuitori oficial de mărci, care suntem unicul reprezentant și Contractor.

În timpul comenzii

  • Pot să ridic marfa personal?
  • Da. În timpul comenzii când alegeți metoda de livrare și plata te rugăm să indici preluare personală.
  • Care sunt modalitățile de plată pentru marfa cumpărată?
  • Metodele de plată disponibile pot fi găsite în subpagina: Forme de plată.
  • Care sunt costurile livrării pentru o comandă mai mare?
  • Când comandați ceva pentru o sumă mai mare de 50 zł costul livrării este 0 zł. Promoția se aplică comenzilor plasate direct pe site-ul Bolf.ro, nu include comenzi telefonice și e-mail.
  • Costurile detaliate privind livrarea sunt incluse în subpagina: Costuri și metode de livrare.
  • Care este timpul de realizare a comenzii?
  • Timpul potențial de livrare a produsului achiziționat este scris pe subpagină: Timpul realizării comenzii. La alegerea opțiunii descărcare timpului realizării este cel mai rapid, dacă comanda a fost plasată la începutul sau la mijlocul săptămânii, timpul mediu este de 48 ore La alegerea opțiunii plata în avans, marfa este trimisă doar după primirea banilor în contul nostru de aceea timpul realizării poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare.
  • Livrați pachete în weekend?
  • Comenzile sunt realizate de luni până vineri. Nu expediem pachete sâmbată, duminică și sărbători. Curierii nu livrează pachete la fel în weekend.
  • Care este costul total al mărfii achiziționate?
  • Costul total al comenzii este : valoarea mărfii + costul de livrare.
  • De ce mărimile mele se diferențiază de cele indicate în tabelul de mărimi?
  • Acest lucru se datorează faptului că dimensiunile date în tabelă sunt măsurate plat (fără întindere). Fiecare producător are dimensiunea proprie de aceea trebuie întotdeauna să consultați tabela de mărimi dată pentru fiecare descriere a articolului. Un ghid privind modul de măsurare a îmbrăcămintei și ajustarea mărimii poate fi găsit în secțiunea: Cum să alegi mărimea.
  • Pot să cumpăr în rate?
  • Da. În cartea produsului dvs putețisă utilizați calculatorul de rate. Iar atunci când plasezi comanda la alegerea metodei de plată te rugăm să alegi e-rate.

După plasarea comenzii

  • Este posibil de făcut modificări în plasarea comenzii și în forma de plată?
  • Pentru a modifica plasarea comenzii, eliminarea unui produs sau modificarea formei de plată, este nevoie să contactați Biroul Serviciul Clienți.
    Nu este posibilă introducerea modificărilor în comanda, care deja a fost trimisă.
  • Este posibilă anularea comenzii deja plasate?
  • Pentru a anula o comandă deja plasată este necesar de logare pe sait www.bolf.ro și în fila comenzile mele faceți clic pe opțiunea "anulează comanda". Comanda poate fi anulată deasemenea și prin contactarea Biroului Serviciul Clienți. Nu este posibilă anularea comenzii, care deja a fost trimisă la Client.
  • Este posibil de înțeles cu curierul la o anumită oră să primesc pachetul?
  • Magazinul www.bolf.ro nu are nici un efect asupra orei de livrare a curierului către destinatar. Înainte de livrare curierul trebuie să contacteze clientul pentru a conveni preluarea pachetului. Nu avem ca firmă contact direct cu curierii individuali, care deservesc regiunile.
  • Unde pot să primesc informație despre localizarea livrării expediată mie?
  • Te invităm la subpagina: Starea expedierii. Acolo poți un găsi un localizator de expediere simplu de utilizat a firmei Șapte. Este de ajuns să introduci numarul scrisorii de trasură pentru ca sistemul să găsească localizarea.
    Dacă sistemul Șapte afișează mesajul: "Număr incorect de expediere" înseamnă că, pachetul încă nu a fost scanat de curier (deci încă fizic nu a preluat pachetul de la sediul firmei).
  • Pachetul nu a ajuns la mine în timpul stabilit-ce să fac?
  • Dacă pachetul nu a ajuns în termen de 3-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau telefon. Oferindu-ne login-ul dvs și nr comenzii vom verifica ce se întâmplă cu comanda/expedierea dată.
  • Am ales greșit mărimea hainei-cum o pot schimba?
  • Termenii și condițiile pentru schimbul mărfii sunt prezentate pe subpagina: Schimburi Retururi Reclamații.
  • Pot să returnez produsul achiziționat? Cum să o fac?
  • Pot să returnez produsul achiziționat? Cum să o fac?: Schimburi Retururi Reclamații.
  • Am primit un alt produs diferit de cel pe care am comandat - ce pot să fac?
  • Te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil prin e-mail sau telefon și să ne informezi despre problema dată Dacă s-a produs greșeală din vina noastră îți vom schimba produsul și vom returna costurile de expediere. Marfa cumpărată trebuie trimisă la noi fără descărcare cu Formularul completat al Reclamației.
    Regulamentul Reclamațiilor produselor cumpărate sunt prezentate pe subpagina: Schimburi Retururi Reclamații.
  • Produsul primit are un defect - ce trebuie să fac?
  • Te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil prin e-mail sau telefon și să ne informezi despre problema dată În acest caz îți vom schimba produsul și îți vom returna costurile de expediere.
    Regulamentul Reclamațiilor produselor cumpărate sunt prezentate pe subpagina: Schimburi Retururi Reclamații.


  • Dacă nu ai găsit răspuns la subiectele menționate mai sus te rugăm să trimiți întrebarea ta la sklep@denley.pl.
pixel